۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۹، ۱۰:۰۲

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان کرمانشاه:

باشگاه‌های ورزشی حق بازگشایی و فعالیت ندارند

باشگاه‌های ورزشی حق بازگشایی و فعالیت ندارند

کرمانشاه- معاون توسعه ورزش اداره‌کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه از صدور حکم پلمب ۱۰۰ باشگاه ورزشی متخلف خبر داد و گفت: باشگاه‌های ورزشی فعلا حق بازگشایی و فعالیت ندارند.

جلال عزیزی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: هیچیک از باشگاه‌های ورزشی در سطح استان کرمانشاه به جز در دو شهرستان گیلان غرب و قصرشیرین و آن هم در برخی رشته‌های ورزشی مجوز بازگشایی و فعالیت در این ایام را ندارند.

وی افزود: در این بازه زمانی با باشگاه‌هایی که تخلف آنها گزارش یا توسط بازرسان ما مشاهده شده‌اند برخورد و برای پلمب به اداره اماکن ارجاع داده شده‌اند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: با توجه به اینکه ستاد مقابله با کرونا دستورالعمل جدیدی برای بازگشایی باشگاه‌های ورزشی صادر نکرده در حال حاضر باشگاه‌ها حق بازگشایی و فعالیت ندارند.

عزیزی بیان کرد: از روز گذشته تاکنون ۱۲ باشگاه ورزشی متخلف به منظور پلمب به اداره اماکن معرفی شده است.

وی عنوان کرد: فعالان عرصه ورزش باید با مسئولان ستاد مقابله با کرونا هماهنگ باشند و به منظور ریشه کنی این بیماری دست به دست هم دهند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه گفت: اگر تابع سیاست‌های ستاد مقابله با کرونا نباشیم شیوع بیماری ادامه خواهد یافت و آسیب آن به مردم وارد می‌شود.

عزیزی عنوان کرد: در حال حاضر متولی مدیریت ویروس کرونا ستاد مقابله با کرونا است، بنابراین همگان باید تابع دستورالعمل‌ها و سیاست‌های ابلاغی این ستاد در کشور و استان باشیم.

وی تصریح کرد: فعالان عرصه ورزش باید با تمام توان با سیاست‌های ابلاغ شده مسئولان ستاد کرونا همراه و هماهنگ باشند و از آن تخطی نکنند.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمانشاه افزود: بلافاصله پس از اعلام ممنوعیت فعالیت باشگاه ورزشی تیم‌های بازرسی متشکل از مسئولین هیئت‌های ورزشی و کارشناسان اداره کل ورزش و جوانان به منظور برخورد با باشگاه متخلف تشکیل شد.

عزیزی افزود: از ابتدا تا کنون با ۱۰۰ باشگاه متخلف برخورد و منظور پلمب به اداره اماکن معرفی شدند.

کد خبر 4923427

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha